Saturday, 24 January 2009



The Ladies!
Pencil & Photoshop
M

7 comments:

la Volpe said...

fichi sti disegni anni trenta, ma il nostro fumetto?

Anonymous said...

Hai ragione Giulius,non è che non ci pensi..ma devo dare precedenza a tutto quest'ambaradan(se mi passi il termine tecnico)che dovrebbe aiutarmi a trovare lavoro..pero dovrei riuscire a fare qualche tavola preparatoria almeno per le ambientazioni, quello si..certo è poco ma sarebbe meglio di niente
;)
M

Sandra Khoo said...

Heyas Marco,

Beautiful gallery! I will note you down and add your sites to our directory! Thank you very much and all the best on your London venture. Keep in touch and do keep us posted on any new updates,alright? Makes it easier for all of us to keep track of every artists that way.

Cheers!

Marco said...

Thank you Sandra!!Appreciate a lot your response..
Is there a way to keep you informed about my new post which you prefer?
Hope my english is readable;)
Tnaks again and let me know!
M

Bufi said...

...ti tengo d'0cchio io a te...eh?


...ti dico solo che per poter postare ,la parola distorta che mi chiedevano era "ERsessi"!

Anonymous said...

Hey, que tal?
When do you arrive in the land of the BIG credit crunch?
We need you here in order to bring havoc and terror..

See you Space Painter..

Asmond the Great

Scaloso said...

Mega disegni .. in questo blogghino .. eehehehehe mi piacciono una cifra!!!
Noi si sta Roma .... per un pochino, io sono sul 3d e Marta un po di tutto , pia bene per ora!!
in bocca a lupo e porta un po di sole in quella grigia città!!